1. august 2023

MaryCentret søger nye studentermedhjælpere

Jobopslag

Crown Princess Mary Center søger studerende, som kan assistere centret i sit daglige arbejde og udvikling med at udbygge partnerskaber og netværk med organisationer og beslutningstagere i universitetets omverden.

Picture of young people in room

Crown Princess Mary Center er et tværfagligt og omverdensorienteret center ved Københavns Universitet. Vi gør forskningsbaseret viden tilgængelig og anvendelig for samfundets beslutningstagere, og udvikler ny viden og nye indsigter i direkte samarbejde med dem.

Som studentermedhjælper i MaryCentret vil du indgå i et fleksibelt og tværfagligt studenterteam, som vil assistere centrets medarbejdere i udviklingen og driften af centret.

MaryCentret står for en række aktiviteter for forskere, studerende og fagfolk i universitets omverden. Centret arbejder derfor på tværs af samfundet gennem samarbejder med private virksomheder, offentlige institutioner, civilsamfundsorganisationer og fonde. Du vil igennem dit arbejde på centret få mulighed for faglig fordybelse på tværs at det samfundsvidenskabelige, humanistiske, juridiske og teologiske fakultet, samt mulighed for at indgå i projekter og arrangere begivenheder med aktører i samfundet. Gennem dit arbejde i centret vil du blive introduceret for, og være med til at assistere, den nyeste forskning inden for human- og samfundsvidenskaberne.

Kunne du tænke dig at blive en del af dette vigtige arbejde, så er det nu, du skal søge:

Læs det fulde jobopslag og søg stilling her

Anne Thomsen
E-mail: at@samf.ku.dk

Ansøgningsfrist: 15-08-2023
Ansættelsesdato: 01-09-2023
Afdeling/Sted: Det Samfundsvidenskabelige Fakultet (CSS)