Katrine Ellemose Lindvig
Tenure track adjunkt
Institut for Naturfagenes Didaktik
Universitetsparken 5, 2100 København Ø
Center for Digital Education
Medlem af:
Universitetspædagogik
Didaktik og digitale medier
- 2024
- Udgivet
Creating a template for collaborative infrastructures in interdisciplinary courses
Ellemose Lindvig, Katrine, 2024, s. 15-15. 1 s.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Didactical issues in new interdisciplinary study programs: – same, different or just difficult?
Ellemose Lindvig, Katrine & Ulriksen, Lars, 2024.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Digital detox: Forbedrer det studerendes aktivitet og trivsel?
Lindell, Johanna Falby, Ellemose Lindvig, Katrine, Madsen, Lian Malai, Stenalt, M. H., Ursbak-Bamberg, Katrine & Nielsen, Søren Beck, 2024, I: Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift. 19, 36, s. 50-69 20 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- 2023
- Udgivet
Creating a community of interdisciplinary facilitators: Sharing insights and findings from a crowdsourced book on interdisciplinary practices in higher education
Ellemose Lindvig, Katrine, van Lambalgen, R., van Goch, M. & Baptista, B. V., 2023, s. 1-1. 1 s.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Creating a community of practitioners: Sharing insights and findings from a crowdsourced book on interdisciplinary practices in higher education
Ellemose Lindvig, Katrine & van Lambalgen, R., 2023, s. 1-1. 1 s.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Fra nødundervisning til ”ny normal” undervisning – indblik i succeser og skyggesider
Ellemose Lindvig, Katrine, Nøhr, Liv & Stenalt, M. H., 2023.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Learning Factory som case for praksislæring i EUD-sektoren
Ellemose Lindvig, Katrine, Sprogøe, J. & Aarkrog, V., 2023, I: Kognition & Paedagogik. 32, 127, s. 38-46Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
What are we backgrounding? Exploring emerging aspects of technology in teacher training programmes
Ellemose Lindvig, Katrine, Nøhr, Liv & Stenalt, Maria Hvid, 2023, s. 357-358. 3 s.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- 2022
- Udgivet
Assessing by doing
Earle, D. & Ellemose Lindvig, Katrine, 2022. 1 s.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Conclusion: Configurations of interdisciplinarity: Justifications, re-organisations and new forms of disciplining
Sauzet, S., Ellemose Lindvig, Katrine, Ryberg, Marie L. & Øland, Trine, 2022, Configurations of Interdisciplinarity Within Education: Danish Experiences in a Global Educational Space. Øland, T., Sauzet, S., Ryberg, M. L. & Lindvig, K. (red.). London: Routledge, s. 119-128 (Routledge Research in International and Comparative Education).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
ID: 40103699
Flest downloads
-
109
downloads
Translating the Learning Factory model to a Danish Vocational Education Setting
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
72
downloads
Creating interdisciplinary education within monodisciplinary structures: the art of managing interstitiality
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
24
downloads
Assembling research integrity: negotiating a policy object in scientific governance
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet